01 Sep. 2013

So tussen in/ In between

Dis vandag die dag tussen my sussie se eerste troudagherdenking, en ons vyf en twintigste. Vreemde ou wereld. Sy wou van klein dogtertjie af net trou. Dit was haar groot aspirasie, en ek wou nie. Ek het myself gesien met 'n loopbaan en 'n klomp katte.

 Toe trou ek op negentien, en toe ander van my ouderdom hulle studies voltooi en loopbane vestig, het ek 'n man, twee kinders, ses katte en 'n hond. As ek alles kon oordoen, sou ek dieselfde doen.

It's the day between my sisters first anniversary, and our twenty -fith. Strange old world. All she ever wanted to do when she was a little girl, was to get married. And I only wanted a career and lots of cats. 
 But the best laid plans of mice and men... I married my Grumpy Bear  at the tender age of nineteen, and by the time my friends finished their studies and started their careeers, I had a husband, two kids, six cats and a dog. If I could do it over, I wouldn't change a thing.



My Sus weer, moes lank vir haar Andries wag. Maar ek is seker hy was die wag werd, want my groot, rustige swaer kyk mooi na haar.

My baby Sis waited years for her Andries. But I am sure he was worth the wait. My big, gentle brother in law looks after her really well. 







1 opmerking:

Anoniem het gesê...

Ek sou ook alles oordoen. My wag was die moeite werd.