25 Jul. 2014

Strepe Lekkerte

Die streepkombers is aansteeklik. 


Vriendin Melanie het dit by haar buurvroue aangesteek, ongelooflik vinnig geleer hekel, en dit aangedra om vir my te kom wys hoe sy vorder. Julle weet hoe vatbaar ek is vir sulke baldadighede. Voordat jy kon sê 'hekelpen', is ek ook oorval, en drie weke en drie seisoene van een van my gusnteling stories later, was my kombers klaar. Ek plaas baie foto's om sodat julle die verskillende patrone mooi kan sien.

Ek het double knit wol gebruik, en 'n 4.5mm hekelpen.Ek het geen idee hoeveel kleure ek gebruik het nie.



 




Sodra 'n mens verveeld raak, begin jy met 'n nuwe steek/patroon en kleur.








Die bobbeltjies is my gunsteling. Mens moet net die bobbelsteke mooi styf trek om dit goed te laat uitstaan, en ek het in die later rye 5 langebene in elke bobbeltjie gemaak, i.p.v. net vier.






Hier is geskrewe ry-vir-ry aanwysings met of sonder foto's, om hierdie plesierige kombers te hekel. Ek het 193 steke gehekel, en dit pas op my dubbelbed, maar sonder oorhang. Die aanwysings is duidelik, en meestal maklik. Lees dit net baie mooi. Ek het nie die patroon op die letter gevolg nie, net naastenby, en aangehou totdat die kombers so lank soos ek is. Die enigste wenke wat ek het is:

1) Tel na elke patroonry jou steke, sodat jy dit kan regmaak. Ek het in die half-langbeen of langbeenrye vermeerder of verminder as dit nodig was.
2) Maak seker dat jou bobbeltjies aan dieselfde kant is, deur 'n ekstra ry langbene of half-langbene as dit nodig is.
3) Vir die Catherine Wheel moet jou spanning baie los wees. Ek het in my later rye daarvan ook dan oorgeslaan na 'n nr 5 hekelpen.
4) Werk soveel moontlik wolletjies in soos jy aangaan, anders gaan dit ure neem na die tyd. Ek het 'n omvou rand gedoen, wat die wolletjies wegsteek, soos Little Woollie. Dis 'n paar rye kortbene, wat omgevou en vasgewerk word. Dit lyk heel netjies:






 

Is dit nie mooi nie? Op Ravelry is daar ook 'n skakel na die patroon, en jy kan na ander komberse ook kyk. Is jy ook lus om een te hekel? Laat weet my, en ook as jy reeds deur die gogga gebyt is. Ek sal graag joune wil sien.



 

Groete van huis tot huis!

8 opmerkings:

Anoniem het gesê...

Even though I wasn't able read what you posted, I so enjoyed the pictures of your afghan. What a clever way to use up those dribs and drabs of yarn left over from other projects! God bless you, Mrs. L from Colorado, USA

Santie het gesê...

Thank you for your kind comment, Mrs L. It was such a pleasure to make the stripey blanket. For a while I wrote my posts in English as well, but it was very time consuming, and tedious for my mostly Afrikaans readers. I do, however, appreciate all my visitors, and hope to accommodate English readers again in the near future.

Shahana Shafiuddin het gesê...

I couldn't read your writing (don't know your language) but your hand work is really great!

Unknown het gesê...

OMG I love that blanket!!!!! I'm really jealous of your gift! :)

Unknown het gesê...

Beautiful blog!!! Congratulation

katie het gesê...

Follow? I love looking at what you make and where you have been!

Vincent het gesê...

Wow!
Alternatívna móda.
Raj pre zberateľov.

Santie het gesê...

Thank you all for your kind compliments. Shahana, I write in Afrikaans, but I am planning to do bilingual posts again in the future.Thanks for visiting my blog.