10 Okt. 2011

'n Presentjie

vir 'n spesiale vriendin.

.

 Dit is vir Ella- sy het al maande gelede verjaar, maar sy rits rond (haar manlief het afgetree) en ek maak onderbaadjies en rokke en beplan troues en probeer 'n kind deur matriek kry, so ons kuier te min. Kom ek vertel julle gou.
Ella was my seuntjieskind se speelgroepie tannie, en het een van my liefste en beste vriendinne geword. Ek het by haar 'n klomp goed geleer, o.a.
1) Dat daar wel mense op hierdie aarde is wat so mooi na jou kind kan kyk soos jyself.
2) Dat een mens twee handevol kleuters kan laat speel en leer sonder om haar stem te verhef, sonder 'n drag slae, sonder dreigemente, sonder om hulle kreatiwiteit te demp, of hulle in 'n hokkie te druk,  met 'n ferm, liefdevolle hand.
3) Dat ouderdom en vriendskap niks met mekaar te doen het nie (sy is so oud soos my liewe moeder).
So het dit gebeur:
 Toe my meisiekind skooltoe is, het haar boeta al tien-uur, na sy oggendstorie, by die hekkie vir haar gaan wag. My moederhart het geweet hy is eensaam, maar ek het my dogtertjie by my gehou tot sy skooltoe is, en ek was so bang om my jongste by 'n vreemdeling te los. So stuur ek my kommer die heelal in, en dink daaroor en wonder en gesels met ander Mammas.
Toe kom daar 'n engel op my pad, en ek kon met 'n geruste hart drie keer per week  my seuntjie vir 'n paar ure in haar sorg laat. Daardie 3-jarige seuntjie is nou in gr 12, en ek en Ella het vriende gebly. Daarom het ek, toe ek iets op die wereldwye web sien, geweet dat  ek dit vir haar gaan maak.


Maar julle moet wag totdat ek dit vir haar gegee het voordat ek julle wys:)

Geen opmerkings nie: