30 Des. 2011

Vir oulaas.

Vandag wil ek vir oulaas nostalgies raak oor 'n jaar wat verby is, en al die vreugdes wat dit gebring het. 'k, ek kan nie ál die vreugdes opnoem nie, daar is doodgewoon te min tyd. Maar ek kan 'n paar met julle almal deel:

-My Nooientjieskind en haar Ryan het ewige trou aan mekaar gesweer.


-My Seunskind het matriek geskryf. Hier's 'n foto van Stefan en Pablo na 'n stappie. Ek kon nie 'n matriekafskeisfoto opspoor nie.



-Ou vriende het weer verskyn: Elsie, Karin en Riaan, Marietjie.

-Vriende van 'Down Under' het kom kuier: Sonja, Carmen en Rod

-My geliefdes het kom kuier en kom help met die troue: Ouma, Pa en Ma, Doortjie en Andries.

-Ek het stapels wonderlike boeke gelees: The Book Thief van Markus Zusak die roerendste.




 Hier is Dood aan die woord. Hy praat oor die wat agterbly, wanneer hy iemand kom haal:

"Which brings me to my next point. 
It's the leftover humans. 
The survivors. 
They're the ones I can't stand to look at..."










Dan in Afrikaans, Marlene Van Niekerk se Agaat. Ek is so bly ek het nie die boek gelees toe hy uitgekom het nie, want toe het ek iets lekker vir later:)

Dit is 'n verhaal van 'n ou dame met motor-neuron siekte, sterwend, en haar getroue huishoudster Agaat. Uit verskeie perspektiewe ontvou hulle storie, blatant eerlik, skokkend amper, maar tog met deernis. Die vaardigheid van Marlene is verstommend. Die boek, vir my, is te vergeleke met 'n uitstekende skildery. Op die oog af is dit steurend, jy wil amper wegkyk, maar dan sien jy die subtiele skoonheid, die sagte speling van lig, die realistiese weergee van die lewe self.







-Ek het soveel mooi liedjies ontdek. Uit eie bodem: Kurt en Laurika se Slang in die gras , Heuwels fantasties se Klein Tambotieboom  
Van ver oor die diep blou see:  die jonge Adelle se
Someone like you 

Ontslape Johnny  Cash se
 The first time ever I saw your face.

Die heerlikste koek wat ek die jaar gebak het was 'n suurlemoen roosmaryn koek. (Ek het ongelukkig nie 'n resep daarvoor nie, het dit saamgeflans uit verskeie resepte, maar ek sal dit weer bak, en dan neerskryf.)

 Die Bloemfonteinse skrywersvereniging het vir my storie 'n prys gegee!


Ek het hierdie blog begin.

Geen opmerkings nie: