06 Apr. 2012

Sommer 'n lysie


Ek het gistraand laat gou 'n lysie gemaak van al die dingetjies wat daagliks in die kombuis gedoen moet word sodat daar nie dispute in ons huis onstaan nie. Almal se huisreëls en roetines is natuurlik uniek, maar ek deel graag ons sin, as iemand dalk hande in die hare nie weet waar om te begin nie.



Hier is vroeëre medewerkers in my kombuis.

Die enetjie met die lang poniestert en 'a woman's work is never done' uitdrukking het nou haar eie kombuis, en die engeltje met die goue krulle is nou my (karig) betaalde kombuis-assistent. Hy is welliswaar nie meer so entoesiasties soos op die foto nie, maar studente is arm en geld is geld:)

En hier is die beloofde lysie:


Kombuisroetine

1.    Maak klein wasbakkie vol warm water.

2.    Ruim werksoppervlakte een op ‘n keer op
     - vuil skottelgoed by skottlegoedwasser
-         bêre los goed

3.    Pak skottelgoedwasser, sit aan as dit vol is.

4.    Maak oppervlakte skoon en droog.

5.    Neem skille-emmertjie uit- spoel uit indien nodig (Ons het 'n kompos-hoop)

6.    Was oorblywende skottelgoed.

7.    Droog skottelgoed af en pak weg.

8.    Pak skottelgoedwasser uit as dit klaar is.

9.    Vee kombuisvloer.

10.           Neem asdromsak uit as dit vol is.

11.           Maak wasbakke en krane skoon en droog.

12.           Hang vuil vadoeke buite om droog te word, en haal skones uit.

1 opmerking:

Anoniem het gesê...

Sjoe, ek hoop nie jy doen dit alles elke dag nie, ek doen sommige daarvan net een keer 'n week. Jou helpers was darem ware aanwinste!